Zene

Zene

2012. szeptember 30., vasárnap

Díj! *-*

El sem hiszem, de megvan életem 2. blogos díja! *o* Hatalma köszönet ezért Angi-nak! Nagyon hálás vagyok érte! *-*

1.)Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad.
Ezer hála és köszönet Anginak! Nagyon szépen köszönöm!

2.)Válaszolj ezekre a kérdésekre:

- Hogyan pattant ki a fejedből az ötlet?
Az egyik kedvenc könyvem olvasása után azon gondolkoztam mi lett volna ha máshogy történnek a dolgok...  majd egyre több könyv olvasása után kedvem támadt írogatni :)
- Mi inspirált a történet megírására? Azt hiszem az, hogy megmutassam az olvasóimnak az én szemszögemet, az én világom képzeletét.
-Ki a kedvenc szereplőd? Miért?Nincs kedvencem... Mindenkiben meglátom a maga szép oldalát. Talán a jövőben, majd lesz, de most nincs. :)
-Mit szeretsz legjobban a történetedben? Mit a legkevésbé?
A legjobban?! Nem is tudom... jó kérdés :D
A legkevésbé azt, hogy nem mindig van a részekben izgalom ezáltal unalmas.
Persze ezen igyekszem változtatni. :)

3.)Küld el annyi írónak ahánynak csak szeretnéd és írd le mit szeretsz bennük a legjobban. 
Myka - Ez egy olyan történet amibe ha egyszer belekezdesz akkor azt nem tudod abbahagyni. Azt szeretem benne, hogy teljesen beletudom élni magam. A megfogalmazás tökéletes, az alapsztori remek, egyszóval: mindenkinek ajánlom.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése