Zene

Zene

2012. szeptember 9., vasárnap

7. Fejezet ~Baráti szívesség ~

Nagyon szépen köszönöm a komikat, el sem tudjátok hinni mennyire jól esik. *-* <3 Remélem ehez is sikerül összehozni egyet-kettőt.  :$ Még 1x köszönöm és jó olvasást! ;) xox

A próba végén úgy terveztem gyorsan elhúzom a csíkot, de ez nem így sikerült.
-          Miért nem mondod el a neved?
-          Jézusom Harry. – a szívemhez kaptam a kezem, ami ezúttal már a torkomban dobogott.
-          Nem válaszoltál!
-          Ezért járok mindig a fejedben? Mert nem mondom el a nevemet?
-          Részben. – közelebb lépett, amire én automatikusan hátráltam.
-          Félsz?
-          Nem.
-          Kedvelsz? – újra megpróbálkozott egy kicsit közelebb lépni és most sikerrel. Nem hátráltam.
-          Nem. – a hangom elcsuklott, de Harry nem vette észre.
-          Akkor semmi esélyem kérni egy randit?
-          Próbáld meg! – amint kimondtam meg is bántam.
-          Eljössz velem egy randira?
-          Nem.
-          De hisz… - ámulva nézett.
-          Azt nem mondtam, hogy igent mondok. – lassan az arcához hajoltam és adtam egy puszit az arcára. Élveztem, hogy húzom az agyát.
Elhajoltam és élvezettel néztem mit váltottam ki Harryből. Csukott szemmel, szaggatott levegővétellel, remegve állt a helyén.
-          Itt a lehetőség. – gondoltam.
Gyorsan kikerültem a még kába Harryt és az ajtó felé igyekeztem. Ujjongva léptem ki az ajtón mikor megláttam Liamat a padlón ülve amint törölgeti a szemét. Vajon mi történt?
-          Minden oké? – lassan elindultam a megrezzent fiú felé.
-          Ja persze. Igen! Minden a legnagyobb rendben. – gyorsan letörölte az utolsó könnycseppet is rám mosolygott.
-          Mi a baj?
-          Semmi. – tudtam, hogy ez nem igaz.
-          Bízhatsz bennem. – leguggoltam mellé és megsimogattam a vállát.
-          Ezt még a fiúknak sem mondtam el. – a szemei csillogtak a sós könnycseppektől. 
-          És én sem fogom elmondani. – biztatóan rámosolyogtam mire egy mély sóhajt kaptam.
-          Ma szakítottam a barátnőmmel.
-          Szegénykém… - suttogtam, de folytatta.
-          És ami ennél is rosszabb, hogy örülök neki. – gúnyos mosoly tűnt fel az arcán.
-          Oké én ezt nem értem… nem tűnsz boldognak.
-          Mert nem is vagyok az. Ezek a könnyek egy lányért vannak, aki valaki mást szeret.
-          Nem lehet, hogy rosszul hiszed?
-          Láttam. – a szemében düh égett, de az a méreg azt hiszem, mint magára irányult.
-          Az még semmit nem jelent. Mond el neki!
-          Nemet mondana.
-          Ki az a hülye, aki neked nemet mondana?! – a vigasztalásom ezúttal sem járt sikerrel.
-          Egy csődtömeg vagyok!  - arcát kezei közzé temette.
-          Liam ne. – némi hezitálás után megfogtam a kezét és elvettem az arcáról.
-          Ez nagyon gáz… - suttogta.
-          Dehogy is.
-          A lány, akit szerettem a barátomat szeretni. – elkezdett szipogni.
-          Liam, több millió lány lehet még a tiéd! – még mindig fogtam a kezét, hogy véletlenül se rejtse el újra az arcát.
-          De nekem csak ő kell.
-          Segítsek elfelejteni?
-          Hogy?
Liam szemei szinte ragyogtak. Lassan elengedtem a kezeit. Kezeimre támaszkodtam és közelebb hajoltam Liamhez. A nővérem mindig azt mondta, hogy ha egy fiú igazán szereti a lányt, akkor más csókja után is csak ő utána sóvárog. Azt hiszem ideje tesztelni az én drága nővérem elméletét.
Az egyik kezemmel támaszkodtam másikat pedig Liam arcára tettem.  Pillanatok alatt átszeltem a kettőnk közötti kis távolságot. Amint ajkaink összeértek nyelvemmel lassan körberajzoltam ajkait. Nem kellett sokáig várnom mire megkaptam a szabad utat. Magamba persze megmosolyodtam. Kezdtek kétségeim támadni az iránt, hogy Liam tényleg csak azt a lányt akarja. Gyanúm egyre csak nőtt mikor Liam ujjai a hajamba túrtak és erősen húzott magához. Bármennyire is élveztem tudtam, hogy ez csak egy baráti szívesség és, hogy amint elszakadunk minden újra a régi lesz. Azonban a levegőhiány is bekövetkezett. Liam nyakán lévő kezem a mellkasára csúszott és egy határozott mozdulattal eltoltam tőle magam.
-          Jól csókolsz. – kicsit megszédültem ezért egymásnak támasztottuk a homlokunkat.
-          Én is élveztem.
-          Most mit érzel? – kíváncsi voltam vajon bevált-e a nővérem elmélete.
-          Boldog vagyok.
-          Vagyis…? – elhúzódott és teljes testével a falnak dőlt.
-          Kell az a lány.  – lehunyta a szemét.
-          Ezek szerint tényleg szereted. – kicsit csalódott voltam, hogy nem sikerült, amit szerettem volna.
-          Mindennél jobban.
-          Akkor mond el neki.

5 megjegyzés: