Zene

Zene

2012. szeptember 20., csütörtök

9.fejezet ~Őt nem...~


-          Hova viszel? – kezdtem érezni a sok pia hatását.
-          Hogy állsz a tánccal?
-          Miért?
-          A közönséged díjazza a jó táncot.
-          Közönség? – egészen odáig homályosak voltak a szavai, míg be nem vezetett egy másik szobába ahol 4 férfi ült egy körbe. A kör közepén egy rúd rajta egy pedig egy lány, aki ide-oda dobálta magát.
-          Nem. – suttogtam.
-          De-de édes.  
A fiú intett egy biztonságinak, aki erősen megfogta a kezemet addig amíg a srác odament a fiúkhoz.
-          Hé, fiúk! Hoztam valakit.
 Nem néztem feléjük. Inkább a biztonsági hatalmas kezét tanulmányoztam. Talán a pia miatt éreztem nagyobb kíváncsiságot a kézről, mint sem a 4 férfiról.
-          Hol találtad? – egy ismerős hang ütötte meg a fülem, de még mindig nem érdekelt más csak a biztonsági hatalmas tenyere.
-          Odalent a klubban. Különleges a kicsike. – hencegett a srác.
-          Őt nem!
-          Mi, de miért?
-          Mert ismerem! – a hang egyre közelebbről jött.
Úgy döntöttem most jött el a pillanat mikor fel kell néznem. Az ismerős idegenem intett a biztonságiaknak, akik elengedtek.
-          Nekem mennem kell. Őt is viszem. – az ’őt’-nél erős szorítást véltem felfedezni a csuklómon.
Mivel teljesen be voltam állva nem igazán fogtam fel a körülöttem történő dolgokat. Éreztem, ahogyan a lábam megremeg és azt, ahogyan elvesztem magam alól a talajt. A következő kép, már az, hogy egy autóban ülök – illetve fekszek – az ablaknak dőlve.
-          Hol vagyok?  - még mindig éreztem az ital hatásait, de már korántsem olyan erősen.
-          Biztonságban. – a hang forrása felé néztem, aki éppen a kocsit vezette.
-          Hol vagyunk? Nekem vissza kell mennem. – elkapott a páni és ezúttal nem is lepleztem.
-          Ha a miatt félsz, hogy a nővéred aggódik, nem kell félned. Telefonált már, hogy hol vagy és elmondtam neki, hogy ma nálam alszol.
-          Nálad, mint… kinél? – az úton haladva némelyik fény megvilágította az arcát, de még így sem jöttem rá az elrablóm személyére.
-          Na, kösz. -  egy pillanatra felém fordult és megvillantotta szívdöglesztő mosolyát. Egyből leesett ki is ő.
-          Mit keresel itt?
-          Ezt én is kérdezhetném. Mit csináltál az este?
-          Elmentem a nővéremmel bulizni.
-          És hogy kerültél Eric kezébe?
-          Hogy ki?
-          Nem emlékszel?
-          Várjunk. De! Ott volt egy csomó férfi…
-          5 – vágott félbe.
-          5 férfi, akinek táncolt egy ribi és…
-          nem ribi, egyik barátom húga – ismét közbeszólt
-          És az a srác azt akarta, hogy én is táncoljak…
-          Eric volt az a srác.
-          És akkor te… - ismét rám nézett egy pillanatra, majd elmosolyodott. – Mit kerestél te ott?
-          Bár kínos bevallani, de a haverjaimmal van, hogy elmegyünk bulizni és minden alkalommal más ember felhoz nekünk egy lányt a bulizó helytől nem messze kibérelt hotelunkba.
-          Ti így buliztok? Leitattok egy lányt és felviszitek a lakosztályotokba, majd lenyomattok vele egy sztriptízt és mindannyian meg… ?
-          Nem – ezúttal kicsit hangosabban szólt közbe.
-          Akkor? –tudtam, hogy megbánom, még ezt a kérdést, de akkor is érdekelt a válasz.
-          A lány választhatja ki, kivel akarja.
-          Még is, hogy választhatna mikor részeg? – a hangom feljebb csúszott néhány oktávval.
-          Tudom! Nem vagyok rá büszke oké? – suttogta erőtlenül.
-          Egy aljas disznó vagy Zayn! Te és a barátaid is. – az ablakhoz húzódtam, minél messzebb Zayntől. – Haza akarok menni! – dühösen néztem a kormányba vájt körmeit.
-          Holnap reggel hazaviszlek. Ma már nem megyünk vissza a városba.
-          Vissza a városba? Te most kivittél a városból? Elrabolsz?
-          Igen kivittelek és nem hiszem, hogy rablásnak minősülne, amit teszek. Inkább megmentelek.
-          Hát kib*szott nagy hős vagy Zayn, hogy mit ne mondjak.
-          Na jó, ebből elég. – lehúzódott az út szélére. – Tudom, hogy amit csináltam aljas és gusztustalan, de ezen már nem változtathatok. Hidd, el tudom, hogy ez nem erény és van is, hogy hatalmas a lelkiismeret furdalásom, de nem tudok ezzel mit csinálni.
Nem érdekelt mit mond. Undorodtam attól, amit hallottam és azt, ahogyan elképzeltem azt a sok lányt, akik már az áldozatai lehettek.

2 megjegyzés: