Zene

Zene

2012. szeptember 7., péntek

6.Fejezet ~ Bonyodalom ~


Tudom sokáig nem írtam, de sajnos nem nagyon értem rá. Most azonban itt a folytatás úgy, hogy jó olvasást! ;)
Rose szemszöge:
Liam arca szak úgy sugárzott. A percek csak úgy röpködtek én pedig egyre kínosabbnak éreztem a szituációt.
-          És miért is vagy itt? – rávettem magam, hogy megszólaljak.
-          Ezt én is kérdezhetném.
-          Én a büntetésemet töltöm le.
-          Büntetés? Miért?
-          Azt nem tudom. – hangos kacaj hagyta el a száját.
-          Nem tudod miért vagy büntetésbe?
-          Nem én kevertem a bajt. Csak rám fogták.
-          Ezek szerint valaki nagyon nem szível.
-          Ha nem vetted volna, észre az iskolában senki sem szível. Ti vagytok az elsők, akik normálisan szólnak hozzám. – bármennyire is jó kedve volt eddig, most, mint ha hideg zuhany érte volna.
Nem tudtam mit mondhatnék így hát hallgattam. Ez a csend hamar véget ért mikor egy hirtelen mozdulattal kinyílt az ajtó.
-          Oh.. – az, hogy ott álltunk előtte valószínűleg váratlanul érintette a srácot. – Sziasztok. – integetésre emelte a kezét.
-          Szia Zayn. – Liam a pillantását még mindig rajtam tartotta.
-          Szia. – a barna fürkésző szemekbe néztem, amik kíváncsian égtek.
-          Ismerős vagy. – csibész mosoly jelent meg az arcán. – Nem te vagy az a lány, aki annyira elcsavarta Harry és Liam … - az utolsó szavakat nem hallottam, mert Liam ’beleénekelt’.
-          Dádádádáá. – mérgesen nézett az ajtónak támaszkodó, immár hatalmas vigyorral mutatkozó srácra.
-          Na, jó. –vigyori áthelyezte a súlyt a másik lábára. – Mi lenne, ha csatlakoznál a próbánkhoz?
-          Mi? – Liam dühös pillantása aggodalomba ment át.
-          Miért is ne. – hirtelen egy meleg kezet éreztem a csuklómon.
Pár másodperc múlva már a teremben álltam az oldalamon egy feketehajú sráccal, aki keze immáron a derekamon helyezkedett el.
-          Skacok! Friss hús. – rám kacsintott, amit én egy szemlesütéssel reagáltam le. 
Mikor elég erősnek éreztem magamat arra, hogy nem pirulok rákvörösre felnéztem. A szemem egyből Harry döbben arcán állt meg. Hallak annyit suttogott.:
-          Te…
Hirtelen egy erős női hang állította belém a frászt.
-          Fiúk kezdünk!... – hátrakaptam a fejem, de kár volt… - Te meg ki vagy?
-          Én?... – nem hagyott időt.
-          Nem érdekel ki vagy! Mit keresel itt?
-          Az előbb még érdekel. – suttogtam.  
-          Parancsolsz? – a hangja feljebb csúszott és éreztem, ahogyan a derekamon heverő kéz szorítása erősödik.
-          Hé Nix, hagyd. – a kéz tulajdonosa megszólalt. – Velünk van.
-          Igen?! Utána meg kiderül, hogy valami örült rajongó! 
-          Rajongó? – semmit sem tudtam a bandáról és a nő sem volt szimpatikus.
-          Oooh.. ne add a hülyét. – a nő elkezdett hadonászni a levegőben.
-          Sajnálom, de halványlila gőzöm sincs, miről beszél. – az arcom komoly volt és azt hiszem éppen ezzel sikerült elérnem, hogy leálljon a hisztis fúria.
-          Ez komoly? One Direction… Nem rémlik?
-          Nem. – a szorító kéz gazdija mélyen felsóhajtott.
-          Mondom, hogy velünk van.
-          Igen, ezt az előbb is értettem Zayn. – fogta a fejét a nő. – Kezdjük a munkát.
-          Ő is marad. – ezúttal Harry hangja volt hallható.
-          Mi?
-          Ugyan Nix. Mi kárt tehetne?
-          Én már nem értelek titeket. – a nő ledobta az egyik piros fotelba a táskáját és a fejét fogva kisétált. – Azonnal jövök. Kezdjétek el! 
-          Van kedved segíteni? – Zayn még mindig engem fogott, ami most rettentően nyugtató hatású volt.
-          Ha tudok. – felnéztem a szemébe, de nem volt jó ötlet.
Csoki barna szemeiben némi pajkosságot véltem felfedezni, ami nagyon megfogott. Mint egy mágnes, úgy vonzotta a tekintetemet és, mint egy örvény, úgy sodort magával.
-          Ami azt illeti, tudsz! – lassan a keverőpulthoz vezetett.
Elmagyarázta mit hogyan kell irányítani és megkért, hogy irányítsam, amíg felveszik a számokat. Miután mindent megértettem Zayn is elfoglalta a helyét az egyik piros bőrülésen és a fejére tette a fülhallgatót.
-          Nem unod még? – a felkészületlenül ért hangra összerezzentem.
-          Mit? - bár az illető a hátam mögött állt mégis tisztán értettem, amit mondott méghozzá azért, mert közvetlenül a fülemhez hajolt.
-          Azt, hogy folyton a fejemben jársz.  
Éreztem a fülemen a leheletét. Meg akartam fordulni, de a testem leblokkolt.

4 megjegyzés:

  1. Wohohoo!új rész:DDDD nagyon tetszett:)várom a folytatást!siess vele!

    VálaszTörlés
  2. Hát igen sikerült megírni nagy sokára:$ Ígérem most gyorsabb leszek :D
    Köszönöm.
    xoxo

    VálaszTörlés
  3. Azta dejo ez a rész*-*
    mind az 5en belédfgnak habarodni?:P
    sztem Harry szolal meg :P

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm <3
    Az igazat megvallva gőzöm sincs mi lesz még xd
    Holnap megtudjuk... :D
    xoxo

    VálaszTörlés