Zene

Zene

2012. augusztus 25., szombat

4.Fejezet ~Figyelmeztetés~


Kicsit rövid és unalmas lett, de remélem azért olvasható:)

Amint kicsengettek a három srác, mint akit felhúztak pattantak fel és hagyták el a termet. Összeszedtem a könyveimet és az ebédlőbe igyekeztem. Az ajtó előtt azonban Ashley keresztezte utamat a csicskásaival.
-          Rose. – mosolygott.
Tanárok is voltak körülöttünk és ezért hálát adtam az égnek. Játszva a szerepét Ash. megölelt, majd a fülembe súgta:
-           Meg ne próbáld elvenni tőlem, mert megásod a sírod. – lassan elhajolt hatalmas vigyorral az arcán. – Puszika csajszi. – sietett el mellettem. 
Az ebédlőben mindenki engem figyelt. Zavart a sok gonosz pillantás, de nem foglalkoztam velük. Leültem a szokásos ’lúzer padhoz’ és az evés közben a telefonomat babráltam.
-          Helló, szabad a hely? – kérdezett fel egy kíváncsi hang, amire felkaptam a fejem. Egy barna fiú leste az arcomat.
-          Szabad. – elhúztam a táskámat, majd ledobtam a földre. Igyekeztem nem nézni rá.
-          Harrynek igaza volt. – azt hiszem ezt magának mondta, mint sem nekem.
-          Ezt, hogy érted? – pislogtam nagyokat.
-          Ja, semmi. – halvány pír borította el az arcát, mire oldalra fordította a fejét.
-          Értem. – hajoltam a csipogó készülékem felé.
„Kérem, jelentkezzen az igazgatói irodában” 
-          Már megint miért? – suttogtam magamnak.
-          Mi? – visszafordította a fejét és mélyen a szemembe nézett.
-          Az igazgató hívat. Örültem a találkozásnak…. öhm…
-          Liam. – mosolygott barátságosan.
-          Nos Liam… szia. – biccentettem, majd igyekeztem az irodába, hogy megtudjam ezúttal mit nem követtem el.
Bekopogtam, pont, ahogyan azt az illem megköveteli és vártam a válaszra.
-          Szabad! – óvatosan lenyomtam az ajtót és feltéptem a kilincset.
-          Jó napot igazgató úr!
-          Neked is Rose. Lennél szíves? – nézett a vele szembe lévő székre. Lassan előreléptem és helyet foglaltam.
Nem szólt egy szót sem csak figyelt. Igyekeztem elrejteni az ijedelem és a kétségbeesés jeleit azzal, hogy kezemet a karfára fektettem és körmeimet óvatosan az üléshuzatba meresztettem. Percek telhettek el így és én egyre kevésbé bírtam türtőztetni magam. Még egy perc és kirohanok a szobából. Végül megszólalt egy nagy sóhaj kíséretében.
-          Tudod Rose, nem akarok sokat beszélni. Újabb büntetés vár rád amit Adele-nél fogsz letölteni.
Kétségem sem volt afelől, hogy Ashley ezzel a mai ’beszélgetésemet a pasiával’ büntetésemet szervezte meg. Nem voltam kíváncsi, már nem érdekelt mit tettem. Csak jöjjön a meló utána meg mehessek haza.
***
A szokásos terem felé igyekeztem ahol Adele szokott várni. Az ajtó most azonban zárva volt. Csak egy kis lapocska volt ráragasztva ezzel a felirattal:

„A feladatod ugyan az, ami múltkor. Ha kész vagy haza mehetsz.”

Kifújtam a levegőt, majd megindultam a rádiós terem felé. Nem baj. Legalább megint bohóckodhatom majd.

Harry szemszöge:
Egész nap azon járt a fejem vajon miért nem voltam elég jó annak a lánynak? Az iskolának legalább a fele már attól is szerencsésnek éri magát, hogy ránézek, ő meg azt kéri, hagyjam békén.  Hát ez aztán a pofára esés. Nem adja magát egy könnyen, de nem baj, úgy sem szeretem azokat a lányokat, akik egyből behódolnak.
-          Kezdjük? – kérdeztem a fiúkat lesve.
-          Amint Liam visszajött. – Louis a keverőpultnál ült és nyomkodta a gombokat össze vissza.  
-           Hé, haver, el fogod rontani. – szólt rá Zayn idegesen. Köztudott, hogy közülünk ő ért hozzá a legjobban.
-          Nyugi. – intette le Lou.
Ekkor felvillant egy piros fény és egy női hang csendült fel, amire mind felkaptuk a fejünket.
-          Megnyomtad a lejátszás gombot. – magyarázta Zayn. 

2 megjegyzés:

  1. OMG mi fog ebbol kisulni:DDDDD
    Liam meg mivel értett egyet Harryvel?:P
    irto jo!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :D Kövi részbe kiderül. ;D
    xoxo

    VálaszTörlés